16 Ağustos 2011 Salı

Mutlu Haberler Otelinde

Bilgisayarı garantiye verip kendim de Bolu'ya gitmiştim en son değil mi? Geldim işte. Dolu dolu 3 gün geçirdim. Bu geçen güzel 3 günün en boktan kısmı Metro Turizm servisini otobüsten indikten sonra 1 saat 15 dakika terminalde beklemek zorunda kalışımdı. Amınıza koyayım! Fak yu mada faka!

Eve geldim sonunda. Real Madrid - Barcelona maçını kaçırdım servis yüzünden. Sağolsun Kanal D yeniden verdi maçı da izleyebildim. Berabere kaldık amına koyim. Hem de az sikko oynamadık. Sağlık olsun. Pep düzeltecektir takımı kısa zamanda. Rövanşta göt üstünde am bırakmayacağımızı düşünüyorum.

Eve geldiğim gecenin sabahı, yani 16.00 da uyandığım için o saatler bana sabah gibi geliyor olabilir, servise giden buz dolabımızı getirdiler. Ramazanda buz dolapsız kalmak ne kadar kötü tahmin edemezsiniz (Edebilirsiniz ama napalım deyim öyle).

Yaklaşık 1 saat sonrasında ise gelen telefon Koç Sistem Yönetim ve Bilişim bilmemneden geldi. Bilgisayarımı yapmışlar sağolsunlar. Gidip alacağım ve eğlence kaldığı yerden devam ediyor olacak.

Aşığım lan! Neyse duygusal yazılar daha sonra. Siyu blog!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder