10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ne Var Amina Koyim

Lan gene kimsenin okumayacağı bi blog açtım amına koyim. Gece uyuyamayıp yeni blog açan bi insan oldum çıktım şerefsizim. Yeni blog açmak için yeteri kadar gaza gelme şartını böyle içten yazılmış birkaç blog okuyarak sağlamış bulundum. Blog açmaya karar vermek kolay da isim vermek biraz zorladı be anam. Sonra böyle bi sikimsonik isim çıktı ortaya, idare ediverin.

Şu bilgisayar denen aletin tüm sene bana ders çalıştırmayıp, bana oyun oynattıktan sonra, yazın ortasında, işin eğlenceye geldiği zamanda bozulması huyundan nefret ediyorum. Her yaza bozuk bilgisayarla girmekten sıkıldım amına koyim. Çok şükür garanti süresinin bitmesine sayılı günler kala bozuldu. Sanırım üreticileri zamanlamayı iyi ayarlayamamışlar.

Sövecem sövecem aklıma o güzellik gelince sövemiyorum, küfürler boğazımda düğümleniyor. Nasıl da terkettin beni be güzelim. Artık seni benim kadar sevenini var ya naaah bulursun. Ben de senin kadar sevebileceğim birini bulamam. Yuvarlanır gideriz böyle.

Bu blogu yazarken kimliğimi saklıyorum canlar. İçimi dökerim, yönetime, arkadaşlarıma, şuraya buraya atarlanırım falan, gerek yok kim olduğumun veya kime sövdüğümün bilinmesine. Lütfen orda burda şu blogun yazarı bence şu, bence bu diye tahminler yapıp başımı derde sokmayın. Kime konuşuyorum ki ben bi bilsem?!

Ulan erken kalkacam diye alarm bile kurdum da hala uyumadım. Sabah sürüne sürüne bilgisayarı garantiye götürecem anlaşılan. Üstüne üstlük henüz elimde sadece bir adres var, nereye gideceğimi bile tam bilmiyorum. İyi ki varsın Google Maps.

Google demişken, yakın zamanda duyurdukları sosyal ağları Google+ var ya, her yerde övüyorum, facebook'u bırakın da gelin diyorum ya, amına koyim o giflerin! Anasayfaya girer girmez ekranda hareketli resimler akmaya başlıyor, orospu oldu stream. Baydı artık diyoruz sikine takan yok paylaşıp duruyorsunuz mk.

Tekrar uyumayı deneyelim bakalım. Günaydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder