10 Ağustos 2011 Çarşamba

Kırılan Dallar ve Yarım Kalan Hikaye

Ne pis bi insan oldum amına koyim ya. Geçen biraz yalnızlıktan biraz da can sıkıntısından, sanırım biraz da götüm kaşınmış ve rahat batmış olsa gerek, gittim bi paket sigara aldım. Herşeyin ucuzundan(50 kuruş çakmak, 4.5 lira LM) aldım da sigara ve çakmağı toplam 5 liraya getirdim.

Lan mınaki ne pis ne sikimsonik bi tattır bu ya. Parasını vermemiş olsam yok arkadaş çekilecek dert değil de para verdik bitirelim bari dedim. Dedim dedim de bi paket sigarayı bile bitiremedim amına koyim. Her gün çıktım düzenli olarak birkaç tane yaktım, sigara ortamlarına aktım, olmadı, ne yaptıysam bitmedi.

Ama hakkını vermem lazım bu piç kurusu meret çok feci ortam yapıyor. Yalnızlıktan kırıldığım bi zamanda aldığım bi paket sigara ile gidip yurdun önüne oturduğumda etrafımda sigara kullanan bi sürü arkadaşımın da toplanıp sigara içmeye başlaması çok manidardı. Dünya acımasız, eğlenceli olan şeylerin de çoğu zararlı.

Neyse ne diyodum, bitirememiştim dimi? Zaten ramazana denk geldi koduğumun kötü alışkanlığı. Sigara içiyosun sonra tüm gün oruçlu oruçlu ağzın nefesin lağım çukuru gibi kokuyo mk. Son gün, pakette de son 6 dal kalmıştı. Gidip bitirip geleyim de dersime çalışayım diye çıktım dışarı. Yine yalnız, yine bir başıma sigarayı tüttüre tüttüre dolaşıyordum. Bir dal bitti, kaldı 5 tane piç kurusu. Beklemeden bi tane daha yaktım. Yürürken elimden çöp kutusunun içine düşürdüm mk. İçimden sokarım böyle işe lan dedim! Tabi havamız bozulmasın diye çöpe düşürmüş gibi değil de atmış gibi davrandım sonrasında. Kaldı 4 tane piç kurusu. Yurda kadar yeni bi tane yakmadan yürüdükten sonra şeytan mı dürttü diyelim melek mi bilemedim, bişey dürttü beni, kafam attı, sigaranın da amına koyim dedim son kalan 4 piç kurusunu da kırıp çöpe attım. Benim sigaraya başlamam ve sigarayı bırakmam da böyle oldu işte.

Sigara içmekle bi bok olunmuyomuş gençler. Yada ben mi yeteri kadar içmedim lan? Yok yok bi sikime yarayan bişey değil valla. Doğru düzgün öldüreceğini bilsem devam ederdim fakat yavaş ve acılı bi ölüm istemiyorum, zaten şu anki halimle yavaş ve acılı bir şekilde gidiyorum ölüme amına koyim. Daha niye zorlaştırayım işimi dimi?

Bu sikko yazı da buraya kadar. Yine kimse okumadı dimi amına koyim?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder