20 Eylül 2011 Salı

Aaa Delirmiş Bu

Bazen insan garip bir modda oluyor. Sanki o gün herkes onu sinirlendirmeye çalışıyor, herşey üstüne üstüne geliyormuş gibi geliyor mk. Böyle bir gün geçirdim amına koyim. Üniversitemin online ders kayıtları başladı bugün. Sabahın onunda açıldı siktiğimin sistemi. Saat 10.00'da açılan sistem saat 10.00'da kilitlendi tabi ki. Amına koyim içerde bi sik var gibi yükleniyoruz sisteme. 5 sekmeden saldırıyorum 2'sinde girebiliyorum sisteme, 2 sekmede ders seçiyorum hepsi birden hata veriyor falan. Neyse bu kısım diğer arkadaşların dertlerinden bahseder gibi oldu biraz. Çünkü saat 10.10 gibi benim istediğim tüm dersler listeme eklenmişti. Çılgın brute force uygularım bilen bilir.

Dersleri aldık da kutlamayalım mı? Hemen en yakın arkadaş ile tepeye go go go. Sigara mode on! Sabah 8.30'da kalkmışım, kahvaltı yapmamışım, saat olmuş 12.00. Kola ile sigara içiyoruz. Tabi çarpmasın diye bi tane de simit almışım. Hayat bize hayat mk. Neyse döndük geri.

Eve geldim soyunayım rahatlayayım dedim. Zort zort zort! Telefon titriyor. Babam elektrik faturasına gönderdi beni ve ardından dükkanı bana kitledi! Kit! Gel de sövme te allam... Dükkanda durmak beni boğuyor abicim. Neden bilmiyorum. İçime öküzler oturuyor gibi. Güneş vuruyor mallara. Bozulacaklar. Şemsiye ayarla onlara, uğraş, didin... Sonra güneş yer değiştirsin mk. Hay bu dünyayı da, kendi etrafındaki dönüşünü de... Yandaki bakkal amca çay söylemiş. Sağolsun. Lakin çaycı babama getirdiği gibi getirdi yine çayımı. Tamam babam tek şeker kullanıyor diye tek şeker getirebilirsin. Bunu anlarım. Dükkanda zaten var şeker. Lakin çayın yanında çay kaşığı getirmemeleri beni deli ediyor uleyn. Çayı resmen dökecektim sinirden. Bardağı yola vurasım falan geldi. Çayı ısmarlayan abiye ayıp olmasa çay ocağına kadar atabilirdim bardağı. İnadına şekersiz içtim mk. Gelen tek şekeri de götüme soktum. Şaka lan şaka. Çakmak buldum o şekeri ateşte yaktım. Erisin mk. Demirlere falan yumruk atmaya başlamak üzereydim ki babam geldi. Sakin evlat görünümüne girdim, başımı önüme eğdim, evin yolunu tuttum.

Bundan sonrası sıradan sikko bi gün amk. Buraya kadarını da niye yazdım bilmiyorum. Ama o çaycının götüne girsin o getirmediği kaşıklar... Eyvallaaaah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder