16 Eylül 2011 Cuma

Bir Dil Bir Kadın, İki Dil İki Kadın

İstanbula gittim, yurt açılmış da, biraz eşya bırakıp yatağımı serdim, geldim. Amına koduğumun mahallesinde hiç mi bişey değişmez lan 6 saatte! Hani benim de Gebze'de yaprak oynasa haberim oluyor ya, öyle işte. Birşeylerin değişmediğini anlıyorum trenden iner inmez mk.

Geldim yorgun argın geri sayıma başladım. Okullar açılacak ya yakında bi heyecan var tabi. Şaka lan şaka ne okulu mk. Gece 00.00'da halı saha maçım var onu bekliyom. Dün formatladığım şirin ufaklığı da götürürüm maça, sahibine vermek üzere.

Demin şaka dedik de. Okul da açılcak yakında amına koyim. Yeni oda, eski arkadaşlar. Eskimiş bazı yüzleri görmeye devam edeceğiz. Uzun bir tatilden sonra O'nu ilk gördüğüm an nasıl bir piskolojide olacağım acaba? Eğer konuşursak, ilk kelimelerimiz ne olacak? Kısmet. Belki de görmem bile, sadece yolumun üzerinden geçen bir yabancı oluverir. Zaman gösterecek. Zamanın işi gücü yok bişeyler gösteriyo zaten. Korkuyorum bir gün zaman da cinsel şakalara başlayıp bize farklı şeyler gösterecek diye, ehehe. Neyse.

Lan neyi unuttum diyorum ben de yine bişey unuttum acaba ne hissine kapılarak. Kayıt ücreti yatıracam daha bankaya. Sonra burs aldığım vakfa transkript götürecem. Bunları buraya tekrar unutmayayım diye yazıyorum ha! Sonra, yapışkanlı askılardan alıp dolabıma yapıştırcam falan. İşim çok. Şu okulun ilk günlerinde nereye elimi atsam benden para koparmaya çalışıyorlar. Sikin mk domaldık nası olsa...

Seviyorum lan! Bana duygusal yazıyosun, kendine hakim ol diyolar. Blogumu okuyan her 500 kişiden 250si böyle diyor, ehehe. İstatistik şişirme işi iyiymiş. Yalan da değil hani, %50. Trende kızları kesiyorum, yok. Metrobüste kızları kesiyorum, yok. Belediye otobüsüne kadar düşüyorum, yine yok. Kampüstekiler zaten bana bakmaz. Anlayacağınız ne yapsam, kime baksam onu görüyorum uleyn! Mahalledeki bıyıklı bakkal amcada bile onu görüyorum, ehehe.

Bunca şeyi okudun da sana ne kattı? Peki bunları yazdım da bana ne kattı? Yazdığım yazıyı okurken harcadığın elektrik enerjisinin üretiminde kaç litre su akıttı barajlarımız farkında mısın? Ben değilim. Belki sen okurken, ben de yazarken, ozon tabakasını sikip attık bi kenara... Bunu da bilemeyiz. Amına koyim neler diyom lan ben. Hadi kib bye xDé

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder