30 Eylül 2011 Cuma

Gittikçe Kötüye Giden

Merhaba okuyucu. Eğer birine baktıysan veya adres sormak için geldiysen, aradığın şey ekranının sağ üst köşesinde, çarpıya tıkla görüceksin.

Ben onsuz bir hiçim dedim az önce. Evet bu saçmalığı yaptım. Daha sonra farkettim, onsuz yaratıldığımı ve onsuz gömüleceğimi. Yani bir hiç olarak gelmiş ve bir hiç olarak gitmiş olacağım her türlü. Lakin benim dünya için ne kadar önemli birisi olduğumu hepimiz bildiğimiz için, bunu kabul etmiyoruz.

Şu amına koduğumun hayatında, off çok sert girdim cümleye olmadı. Şu lanet hayatta en iyi yaptığım işin halı sahada defans olduğunu farkettim. En çok saygıyı orada gördüğümü de... Bölümümden yavaş yavaş tiksinmeye başladığımı da bu hafta farkettim a dostlar. Başka ne okusam nefret etmezdim diye düşünüyorum fakat sanırım artık okumaktan nefret ettiğimi farkediyorum. Okumak kabak tadı verdi be canlar. Hiçbir şey yapasım yok artık, ne okulda, ne sosyal hayatta. Sadece deli gibi top oynayasım var.

Tüm gece facebookta online olan kişiye selam vermek ile vermemek arasında kaldım yine. Sonra da çıktı gitti yine her zamanki gibi. Sikeyim böyle işi! Ups pardon. Lanet olsun dostum.

Cumalar boş kaldı ders programımda. Sabah erken uyanmayacağım diye yan geldim yatıyorum, bilgisayar başında. Kalkar kalkmaz da eve gitcem büyük ihtimalle. Eşya topla falan. Sinir bozucu işler yani. Hadi kendine iyi bak blog. Good night!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder