7 Mayıs 2014 Çarşamba

Geldi Yine Tipini Siktiğim

Başlık benim için. Uzun zaman oldu bir şeyleri blogda yazıp içimi dökmeyeli. Şu sıkıcı hayatımda bir buçuk senedir canımdan çok sevdiğim birisi var. Blog yazmayı da ona aşık olduğumda bırakmışım zaten. Herşey çok iyi çok güzel derken bir şeyler yine boka sardı be kardeş. Niye ya niye alt tarafı haber vermeden bi kulağımızı deldirdik amına koyim. Sanki haber vermeden amerikaya taşındık. Sanarsın haber vermeden başka biriyle evlendik. Gay bile olmadım amına koyim. Hiç birşey yapmadım amk. Alt tarafı kulak lan. Beğenmedim dersin, çıkartır atarım bu kadar kolay. Attım da. Hayatta hiçbir şeyi takmadığım gibi, küpeyi de takmadım daha fazla. Ben birisi bu kadar küçük bir şeyden bana kırıldığında sinirlenen bir adamım ama bugüne kadar kimseye sinirimi dışarı vurmadım. Onun yerine bu sikik blogu yazıyorum ki içimde patlamasın bu amına koduğum duygular birikip. Zaten uzun süre yazmadığım için anlamışsındır ki sevgili yaptığımdan beri sinirlenmiyorum bu kadar, üzülmüyorum hiçbir şeye. Amına koyim bu hayatın, amına koyim, amına koyim. Ağzımı bozdum yine anasını sikiyim. Pazar, Pazartesi, Salı, Çarşamba... Term paper, sınav, sınav... Böyle sikik bir haftada, bir sınavdan çıkıp diğerine çalışırken, arada bir heyecan olsun istedim fena mı. Fenaymış. Kulağını, küpesini siktiğimin dünyası.

Benim gibi şeker, tatlı, yumuşak kalpli, piç, götoş bi adamın bile iyi bi ilişkiyi uzun süre devam ettirmesi zormuş anladım. Benim için kolay olacak sanmıştım. Zorluklarla mücadele etmekten hep kaçar, hiçbir olumsuzluğu sikime takmazdım. Yine takmayacağım. Devam. Pes edecek değilim. Ben, benden taviz vermeyeceğım. Bok vermicem, yine yelkenler suya inecek hatun bi yüz verse. Verecek mi, zaman gösterir.

Amıma koyayım. Bu blogu hala okuyan varsa, onun da amına koyayım.

Hadi siktir olun gidin burdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder