11 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni Metin Belgesi

Bugün saat 15.00'da uyandım amına koyim. Nasıl bu kadar çok uyuyabiliyorum bilmiyorum. Sabah saat 10 gibi uyandığımda hava pis karanlıktı ve feci yağmur yağıyordu belki de ondan dolayı yataktan kalkasım gelmedi. Tekrar uyandığımda saat öğlen 3 olmuştu. Gene bir günümün yarısı uyuyarak geçti. Bunları toplama vurduğumuzda ömrümün yarısı uyuyarak geçiyor amına koyim.

Yarın Bolu'ya gideceğim. Aman bir heyecan bir stres çöktü üstüme. Gidip yaklaşık 3 günümü (Cuma varış - Pazar dönüş) orada geçireceğim için kendime bi valiz dolusu kıyafet hazırlama gereği duydum. Kız gibi hazırlanıyorum işte anlayacağınız. Tişörtler bi yerden, kapriler bi yerden, iç çamaşırları bi yerden fışkırıyorlar. Dün de biletlerimi aldım bilgisayarı garantiye götürürken. Sanırım önümde bi engel kalmadı. Sıkıyosa engel olun lan! Hava da güzel olsa bari yarın.

Kendi dizüstü bilgisayarıma arşivimdeki tüm şarkıları yüklemiyorum, hem dinlemiyorum hepsini diye, hem de yer kaplamasınlar diye. Şimdi masaüstü bilgisayarı kullanmak zorunda kaldığım için arşivimdeki tüm şarkıları tek bir winamp penceresinde bir arada görebiliyorum. Farkettim ki ne çok gereksiz şarkı indirmiş/kopyalamışım zamanında. Evdeki kimsenin dinlemeyeceği şarkılar sanatçıların yüzlerce şarkısı falan var amına koyim. Bir de uzun zamandır varlığını unuttuğum şarkıları tekrar hatırlamamı sağladı bu bilgisayar. Eskiden, şimdiki gibi metal/rock dinleyen bir insan değilken, delice rap dinlerdim. Ara sıra o şarkıları tekrar dinlemek güzel oluyor, bana lise yıllarımı hatırlatıyor. Sagopa Kajmer yo!

Bugün bi değişiklik yapalım konseptimizde. Bu yazıyı okuyan olursa yorum bıraksın amına koyim. Sitedeki sayaç siteye kaç kere girdiğimi gösteriyo lan! Moralim bozuk! Söverim bak yine.

Hadi görüşürüz. Pipiniz düşe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder