8 Eylül 2011 Perşembe

Al Beni Lan

Bugün insanların sıkıntıdan neler yapabileceğine bir kez daha tanık oldu mahallem insanı. Mahallenin en yüksek tepesinde, balkonlarına ve pencerelerine lazer ile ışık tutan abazan gençler vardı çünkü. Penceresine çıkıp "layn", "höyt", "huoop" diye bağıran amcalar gördük. Ama eğlenceli bişeymiş sanırım. İnsanı çocukluğuna götürüyor valla.

Çocukken ne de güzel mahalledeki çalıların arkasında saklanır, evlere, arabalara lazer tutar tutar kaçardık. Büyüdükçe insan eğlenceyi farklı mallıklarda arıyor. Kız arkadaş arıyor, içki içiyor, sırf ortam olsun diye sigara yakıyor... Balık tutmaya bile çalıştım amına koyim. Bi taneden fazla tutamadım da... Ama farkettim ki çocukken yaptığım herşeyden şimdi yaptığım şeylere göre çoook daha fazla zevk almışım. Aşk nedir bilmiyorsun bi kere abi. Aşk acısının insanın hayatında olmaması ne kadar büyük bir nimettir bilir misin? Adamın başına ne gelirse ya meraktan ya yaraktan ya da aşktan bi kere. Abazanlığı saymıyorum tabi. O apayrı.

Her neyse, konumuza dönecek olursak, artık çocukken yaşadığımız şeyleri tekrar yaşamaya başlamanın zamanı geldi diyorum gençler! Olgun meyve dalından düşer. Olgun bi insan olup da ne yapacağız? Şimdi buradan hepinizi saklambaç/körebe oynamaya, ağaçlara dalmaya, kızların saçını çekmeye, sağa sola boncuklu tabancalar ile ateş etmeye, misket/taso oynamaya, futbol topuyla camları kırmaya çağırıyorum! Bağır, bağır, bağırıyorum... Koşun! Kurşun eritmeğe çağırıyorum!


Bu video da benden size bir armağan olsun. Konumuzla bir alakası yok ama napayım çok seviyorum amına koyim. Bu da insanın abazanlıktan neler yapabileceğini bizlere bir daha gösteren yaşanmış bir olay malesef. Kameraman götü zor kurtarıyor çünkü ben bu kadının sikinin olduğunu düşünmekteyim. Öyle bi gelişi var amına koyim.

Bu gecelik de bu kadar aq. Sıkıldım gidip biraz Fifa 2008 oynayayım. Sonra da yatarım heralde. Bunları niye anlatıyosam amına koyim sanane dimi? Si yu bebekler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder