9 Eylül 2011 Cuma

Ön Sevişme

Everydns.net satılmış amına koyim ya... Ne güzel ücretsiz ücretsiz domainlerimize ayar çekiyoduk. Şimdi üşenmiyosan tekrar tüm domain ayarlarını değiştir. Üşensem ne olcak amına koyim bi gün gelcek elbet o domainlerin ns ayarlarını ayarlayacam tekrar. İnsanlar bloglarıma giremeyip benden mahrum mu kalsınlar? Zaten burada yazdığımı bilmiyor fazla kişi. Öteki bloglarımı da kaybederlerse aralarında hayatlarına son vermek isteyenler olabilir. Bu yüzden şu anda iki büyük, muhteşem, okunası bloguma ayarladığım alan adlarına ayar çekmekle meşgulüm. Sinirliyim de amına koyim.

Ve evet ayarladım. Unutmamak için şuraya yazıyorum ki, blogger'a domain kaydederken, domain panelinde A kaydı olarak 74.125.93.121 adresini giriyoruz. Çoğunuz bunun ne olduğunu bilmiyo yada çoğunuzun sikinde değil bunlar tabi. Banane lan, ehehe.

Ailemin bir kısmı kimin olduğunu unuttuğum bi düğüne gidiyo la! Birkaç gün evde yalnızım, kardeşimi saymazsak. O da olmasa zaten kendi pisliğimde boğulurum heralde. Evde az kişi olması benim için mükemmel bir doğa olayı. Hadi tüm gün Danza Kuduro!

Bu sikko yazının sonlarına doğru gelirken, sonunda çenemdeki sivilceyi patlattım aq. Zahmetli ve acılı oldu, birazdan kan da çıkar. Sivilce patlatırken ve patlattıktan sonra çekilenlere rağmen sivilce patlatmak ne kadar büyük bir zevktir yarebbim! Mutluluktan şimdi kusacam.

Saat olmuş gene iki amına koyim. Gerçi erken daha. Amaan siktir et bu paragrafı yazmadım say...

Fifa 2008'de Real Madrid'e gene döşemekteydim ki oyun dondu ve işte buradayım. Fifa donmasaydı bloga daha geç girecek ve büyük ihtimalle daha duygusal şeyler yazacaktım. Yoo dostum yoo, şansına küs, bu seferlik böyle. Son bir şarkı sözü yazayım da tekrar Fifa 2008'e döneyim sevgili dıngırık.

This is for long-forgotten
Light at the end of the world
Horizon crying
The tears he left behind so long ago
(Nightwish - The Islander)

İyi geceler bebekler! En tatlı yerinizden öptüm...
Öğk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder