6 Eylül 2011 Salı

Ruh Hastasından İnciler

Mynet okeyde delice kazanıyorum lan. Yeniden başladığımdan beri hiç yenilmedim. Acaba tanrım bana birşey mi ima etmeye çalışıyor, "kumarda kazanan" sıfatıyla. Yok yok, tanrı ile iletişimim bu kadar basit olmamalı...

Balığa gidiyoruz kaç gündür arkadaşlarla. Karides doğradım bugün ve lanet olasıcanın kokusu hala elimden çıkmadı. Peh... Kaç kere sabunladım lan, ne biçim şeysin...

Adanada 10 dakika arayla iki deprem olmuş... Noluyoz lan?! Dikkat edin kendinize Adanalı arkadaşlar(!)...

Okeyde konuştuğum bir bayan (konuştum, tanışmadım) bana "ravi - melekler kalbinden öpsün" diye bir şarkı önerdi durduk yere. İnternetim kotalı olduğu için başkalarının, özellikle de tanımadığım insanların paylaştığı şarkıları açıp dinlemiyorum. Merak eden açsın dinlesin bana da yorumlarını iletsin...

Kimse bilmez bir ömür sürüklendim
Her sabah yeniden ümitlendim
Bakıp aynaya ne sözler verdim
Seni gördüm göreli aşka dilendim
(Özlem Tekin - Kimse Bilmez)

Saat yine dört olmuş lan amına koduklarım! Ne tutuyonuz beni bu saate kadar! Hade ben yatar iyi geceler... Seviyorum sizi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder