1 Eylül 2011 Perşembe

Mutlu Bayramlar

Evet kuşaklar boyunca aktarılmış güzel adetlerimizden biri daha bizim nesilde tıkandı galiba. Veletler gelmedi la kapıma şeker toplamaya. Bir kere bile çalmadı kapım bayramda. O kadar şekeri kim yiyecek lan şimdi! Neyse birisi yiyecek elbet, kalacak değil ya, hihihi.

Bu bayram iyice amele olduk mk. Bayramın 2. günü dükkanda durdum sabahtan geceye kadar. Çalış, kazan, kıl kıl insanlara laf anlat, dükkanı topla, kapat, rapor al... Bugün de dükkanı saat 9'da açacak ben. Son günlerde uyuyamıyorum da. 8'e alarm kurdum 6'da uyandım amına koyim. Evde de yalnızım, güzel bir bekar kahvaltısı hazırladım kendime. Bunu da çayım ocakta kaynarken yazdım, ehe.

Blogger da arayüzünü değiştirmiş, başta yadırgadım amına koyim. Bi anda bu kadar değiştirilir mi lan dalyaraklar, yavaş yavaş yapsanıza şunu... Neyse biraz alışınca insanın tekrar tekrar blog yazası geliyo. Korkmayın lan korkmayın yazmicam o kadar, meşgulüm bu aralar. Ne kadar boş adam olsam da, okunmayan yazılar yazmayı bu aralar hayatımda ikinci plana atmak durumundayım. Öptüm!

Adettir diye, bayramınızı kutlarım bebekler! Nice bayramlar göresiniz!

Eee harçlığım nerde lan!?!?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder